My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

28 May 2012

Sessi Manjakan diri di Andamai spa, Laman Seri

Tadi Siang aku sempat la pergi memanjakan diri Kat Andamai Spa di Laman Seri Shah Alam..

This is my second time aku pergi. My first time aku buat facial Kat situ sebabnya Andamai Spa ni menggunakan product pevonia iaitu samala dengan product muka yg aku gunakan sekarang..

Lepas buat facial tu Ntah mcm mana aku terjebak pi beli voucher promotion for 3 treatments only RM98 and RM25 if nak add on apa2 treatment..

Which is I think that price is cheap.. Kalau Kat KL aku rasa tak dapat kot harga yg mcm ni..



Before this I used to purchase groupon or milk a deal stuff but I think Susah la.. Memangla murah but to get the appointment if nak Pegi weekend cukup la Susah.. Then normally kena booking date 2 weeks or 1 weeks advance which is kalau mcm I ni mmg Susah nak booking time mcm tu.. Sometimes Ada ja yg membuatkan I terpaksa cancel booking.. Or dah booking tetiba tak boleh nak Pegi sb Cik Abang keje or Cik Abg ajak Pegi mana2 or Ada orang nak datang Umah and macam2 lah...

Bila aku tanya why harga macam murah... Budak yg keja Kat situ kata, Shah Alam ni kawasan Melayu.. Takleh nak buat mahal2.. Hehhee.. Good good.. Tak yah buat mahal2 ok..

So td aku Pegi buat sauna, massage, body scrub, body Mask and Milk bath..

Segar rasanya badan ni... Terasa kulit halus mcm Airis... Hehehe..

Overall, Andamai spa ni give me good services. Pekerja2 pun Lemah lembut and the best is spa ni hanya menerima pelanggan Perempuan jer..

Overall bersih and selesa, sauna Dia best sangat sb dok Kat dalam tu mmg boleh tenangkan fikiran sb aku melayan lampu2 yg mengeluarkan color2 menarik.. . Hehehe pasal lampu jer aku boleh suka dah.. Hehe..

Massage, hehehe sakit.. Which is good la kan .. Aku ni mmg tak tahan diurut.. Aku cepat rasa sakit tp kena tahan ja la.. Kita boleh suruh Adik yg urut tu slowkan urutan..

Scrub and mask overall good.. I like the mask smell.. Bau epal and structur yg lembut and wangi.. Scrubnya aku pilih salt.. Haaaa.. Kena sental la kulit aku..

Milk bath pun best jugak but next time I nak try jacuzzi Kat situ..

Overall everything is good.. Tak payah bayar mahal2. Mcm today punya treatment seperti I list Kat Atas, I just have to pay RM200..

Kalau Kat KL Tempat yg biasa aku Pegi maunya Lebih dr harga ni..

So kengkawan, saya nasihatkan kalau nak datang sini baiklah datang sabtu ahad sb senang nak cari parking...

Kalau datang hari biasa.. Huhhhh 3 4 Kali aku pusing cari parking masa 1st day aku dtg hari tu..

Kekurangan Kat spa ni.. Bunyi washing machine yg kuat .. Hehee

Jom layan photo yg sempat aku snap..

No comments:

Post a Comment