My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 May 2012

Cikgu Aril a.k.a Fahrin Ahmad in the house

Today mcm best skit sb Cikgu Airil datang Ofis aku.. Ada interview for new issue untuk Majalah Rezeki..

Sapa yg tak tau sape Cikgu Airil tu ?? Ada tak yg tak tau??

Okeyla.. Cikgu Airil tu adalah Fahrin Ahmad. Aku tulis Kat sini Cikgu Airil sb now kan tengah hot drama Seindah Sakura Kat TV3..

I am not fan of Fahrin ni tp sejak tengok Dia dalam drama Seindah Sakura tu.. Hmmmmm I think he not bad..

Plus bila tengok in a real life... Hmmm Handsome Mamat ni.. Mukanya bersih and sikit pun takde jerawat.. Mmg pure la kebersihan Kat muka Dia tu..

Why aku Kata cam tu ? Mmg aku nampak la tue bukan make up.. Mmg asli.. Owhhh mungkin Dia menggunakan product Garnier.. Hehee .. Boleh caya ka??

Masa Fahrin mula2 sampai office and nak naik Atas Kat tmpt photo shoot for interview tu aku tegur Dia ...

"hai Cikgu Airil !! " Dia tengok aku and Ketawa.. "hahahhahaaa" tue je.. Sebabnya Dia kena tumpukan perhatian Kat tangga nanti kang jatuh pulak .. Hilang macho..

Bila dah selesai interview and photo shoot untuk dia, Our editor pun panggil la kami2 ni pi tangkap gambaq dgn Fahrin.. Apa lagi aku pun tak nak la lepaskan peluang.. hehee

Masa dok tangkap gambaq he steady ja.. Nak Kata ramah pun tak.. Nak kata malu2 pun tak tp Dia senyum ja..

Jom tgk gambar yg sempat snap from my iPhone.. Yg snap dr camera mahal from our photographer hmmmm mmg lambat la nak dapat Kat aku kan..

Jadinya tengok la yg ni dulu.. Nanti kalau dapat yg dr camera photographer nanti I update ok..

No comments:

Post a Comment