My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

29 Apr 2012

Jom Layan Cinta Bersatu

On 19 April 2012 I have posted in my Facebook a video clip from Liyana Jasmay and I tagged my Mr. Husband kat my post tu...

Then I just wait and wait la  kot2 la My Mr. Husband tue nak comment apa2 kat situ or just wait maybe he will say something la kan... But nothing until la today.. Just my friend jer yang like video clip tu...  :-(

Pastu until today, Tadi I  saw my husband dok tengok la FB kat laptop and ... pastu i pun kata la... 

"Abg nie, org bagi dia lagu dia diam jer.. takde nak comment apa2 pun ... "

Pastu dia jawab " Tak payah nak jawab2... tengok jer diam2.. " Dengan muka yang serius..

Heheheee... ok la.. As long as he knows that I bg lagu tu for him.. I'm dah happy dah....




JOM LAYAN LAGU NIE ...

Dalam Video clip ni.. I'm not her fans of Liyana Jasmay but i admit dalam video clip nie She is so sweet and comel .. make up nya cantik.... and kata2 dalam lagu nie pun... Indah sangat.. Seindah seperti orang bercinta la katakan...

Di matamu ku berharga
Kau perlakukan aku
Lebih dari mencintai dirimu

Di dekatmu ku merasa
Bahagianya aku
Dapat ruang cintamu

Hanya kamu saja
Yang mampu begitu
Tulus
Mengerti aku

Kau sempurna bagiku
Tak kurang sesuatu
Kau terima apa adaku

Ku sempurna bagimu
Tak kurang sesuatu
Cinta bersatu

Gayamu
Sifatmu
Cara mencintaiku
Yang membuatku diriku jatuh cinta padamu

No comments:

Post a Comment