My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

17 Apr 2012

Drama semasa dalam kehidupan harianku...


~ 15 Apr 2012 ~ Dapat pangilan telephone.. ada drama kat kampung aku.... Makanya hati aku tak senang, kepala aku serabut, jiwa aku kacau, mcm2 yang bermain dalam fikiran, macam2 keberangkalian yang aku fikirkan, kesedihan yang aku rasakan dan Alhamdulillah aku ada seseorang yang mengerti dan memahami aku a.k.a My Mr. Husband la… Dia cuba tenangkan aku dan tlg sama2 fikir masalah aku…


~ 16 Apr 2012 ~
Pagi : Ada drama masa meeting kat office… aishhh mmg bertambah serabut kepala aku….
Malamnya ada satu lagi drama.. Pelakonya Anak saya Aslan.. Saya hantar Suami saya ke Kepong .. Pastu Suami saya turun ditepi jalan.. Aslan pun tengok Dady nya pergi dan tya saya kenapa dady jalan kaki?? Mana keta daddy ?? Dan saya pun teruskan perjalanan.. 10 Minit kemudian tiba2 je Aslan nangis teresak2... DADDyyyyyy !!!! Bila sy tya sebab nya Aslan kesian dadynya jalan Kaki... Hmmmm ~ sungguh Suci Hatimu wahai anak ku ~ :-)


Cukup la drama… aku mmg tak boleh nak terima drama lagi…

No comments:

Post a Comment