My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

25 Oct 2012

Wanita

Entah mood apa yang datang dari semalam aku asyik ulang-ulang lagu nie jer.. Melodi and Lirik yang indah dan syahdu sekali.. Serta merta aku teringat kan kepada emak aku.. Hmmmmm.. sedih sedih..

Tajuk lagu ni Wanita from KRU.. 

Dinyanyikan lagu ni untuk emak mereka and of course aku terbayangkan emak dan bapa aku yang susah payah besarkan aku dari kecil hingga besar malah until now masih ambil berat tentang aku.

Dan juga mak metua aku yang membersarkan suami aku iaitu ayah kepada anak-anak aku..

Terima Kasih Mak dan Bapa dan juga  Mak and Ayah..

Sesungguhnya jasa kalian memang tidak dapat kami balas...

Aku harap aku pun kuat and tabah dalam besarkan anak-anak aku..

Tiada lain yang aku pinta semoga anak aku berjaya di dunia di akhirat and jadi anak yang baik dan ingat kepada orang tua mereka..

But look into my own side.. I also have to be a good and better mothers.. No screaming, Tak marah2 and to be a patient mother.... a very very patient mother and lovely mother to all my kids..... Insyaallah..

Biasa la with 2 boys kadang2 memang kemarahan tidak dapat dikawal dikala kepenatan badan dan fikiran.

I love you all from the deep of my heart...

To all my dear readers.. yang I tahu and I tak tahu.. Jom dengar lagu ni..



Disebalik semua
Lelaki di dunia
Pastinya didukung seorang wanita

Dia berkorban untuk
memberi yang mampu
demi insan yang disanjung dalam hidup

* tatang hatinya bagai permata
 Luangkan masa untuk bersama
Bilang padanya kau sayang kan dia
sepenuh jiwamu

** Tenangkan hatinya bila resah
setia di dalam ceria dan gundah
Itu lah saja Balasan diminta
Seorang wanita

Senyumannya mampu
Mengubati pilu
Ketika dunia tak kelihatan indah
Wajah nya yang ayu
menenangkan kalbu
Jangan kau hampakan
Cintanya yang tulus

Ulang *
Ulang **

Lindunglah dia
seperti dia menyelimutmu

Ulang *
Ulang **




No comments:

Post a Comment