My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

10 Oct 2012

Baik-Baik Sayang

Entah.. tetiba jer terngiang-ngiang lagu nie kat telinga aku..


Aku tak ingin..
Kau menangis bersedih
sudahi airmata darimu
yg aku ingin
erti hadir diriku
kan menghapus duka mu sayang

Karna bagiku... kau kehormatanku
dengarkan.. dengarkan aku

Hanya satu pintaku..untukmu dan hidup mu
Baik-baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malam mu
baik-baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan
akan aku lakukan
sekuat semampu ku sayang
Kerna bagi kau kehormatanku
dengarkan dengarkan aku...

Hanya satu pintaku..untukmu dan hidup mu
Baik-baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malam mu
baik-baik sayang karna aku untukmu

No comments:

Post a Comment