My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

18 Sept 2012

Tabung Haji Saving for kids

This year I decided to open a Tabung Haji account for my kids..

Sebelum2 ni, I keep their money dalam ASB Didik but this year tetiba je tergerak hati nak buka Akaun simpanan Di Tabung Haji yg mmg terjamin and tiada keraguan pulanganya.

So with all duit raya yg they received for this year,I simpan dalam Tabung Haji..

We just have to bring my kids and of course with the money as well, we can open the new account dah.

The best part is we received the old school Tabung as a gift..

Tabung ni very old school sebab rasanya tabung ni wujud dari zaman mak2 kita muda ke zaman kita kanak2 dulu and yet sampai la zaman anak2 kita.. Sama je bentuknya and tak pernah berubah.

One fine day, I saja akan lalu kat Tabung Haji building just to see whether Adam and Aslan notice tak yg their tabung is exactly same with Tabung Haji building.. Hehhee

But I think the reason why tiba2 I nak bukak Akaun Tabung Haji ni because kebelakangan ni dah banyak kawan2 and saudara2 aku yg masih muda2 dah sampai ke Tanah suci menunaikan Haji..

Semoga kami jugak tergolong dalam golongan itu.

Semoga hajat kita semua ke Mekah untuk menunaikan Haji akan tercapai..
Insyaallah ...

Nie la saving book and tabung for them

No comments:

Post a Comment