My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

31 Jul 2012

iPhone 5 - adakah benar screennya lebih besar dari 4th generation ??

Tak tau nak update apa kat blog aku ni dah. Lepas bukak puasa sibuk dengan tgk anak2 buat homework. After that pengsannn..

Mana tak pengsan lepas balik keja jadi master chef kat dapur pulak..

Tapi semalam aku sempat menggogle pasal iPhone and Samsung 3. Tiba2 ternampak and terbaca yang iPhone akan keluarkan iPhone 5 yg screenya 4.8 inch kalau tak salah aku tapi yg pastinya screen akan sama besar dgn Samsung S3.

It's sound great right ??. If betul la akan ku lelong iPhone 4 aku ni dan akan ku dapat kan iPhone 5 yg screen Dia besar tu. tambah pulak color putih lagi la cun kan??

Hmmm aku ni kan peminat tegar iPhone and apple. Hehe.. Bila dah biasa pegang iPhone mmg dah tak sedap dah nak pegang yang lain..

Harap2 next iPhone generation, screen Dia lebih besar la dr iPhone 4th generation nie. Dan harap2 bukan Khabar angin la.. So kita tunggu hujung tahun nie...

Hehehe.. Nie entry mengarut dan berangan Di malam hari..

Sekian wassalam.. Jangan ketiduran sehingga terlepas sahur ye..


Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment