My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

5 May 2013

5 May 2013 Malaysia mengundi

As salam

Hari ni penuh di wall facebook masing2 tunjuk gambar dapat cat color biru kat kuku masing2. Banyak jugak kawan2 ku yang turun mengundi.. Alhamdulillah sesungguhnya aku sangat berbangga dengan korang2 semua. . Ada yang sanggup balik ke kampung semata2 nak menunaikan tqnggungjawab.. sybas semua.. aku mmg respect la ngan korang... mmg ramai kawan2 aku yg turun padang..

Malangnya aku tak turun padang.. huhu.. mcm mana lah aku blh terlepas untuk pergi daftar mengundi.. seriusly aku tak teringat langsung nak daftar.. kot2 ada terserempak dengan kaunter2 mengundi sepanjang promosi daftar mengundi hmmmm seriusly aku tak terserempak dengan satu pun kaunter2 yg mcm tu.. huhu.. kalau ada terserempak mungkin aku dah turut serta mengundi hari ni kan??

Hmmm takpelah.. I will makesure lepas ni aku akan daftar tp opssss sblm daftar mengundi aku akan pergi tukar alamat kat ic dulu supaya aku blh mengundi di kawasan tempat tinggal sdr.. kalau nak di ikutkan if aku daftar tahun ni aku mengundi di kawasan lembah pantai. . Hmm kawasan panas tue kan?? And kalau nak ikutkan umur nampaknya ini kali yg ketiga aku tidak mengundi.. sungguh memalukan...

Apapun hari yg ditunggu telah tiba and harapan aku walau sapa pun menang aku harap negara kita akan kekal aman dan makmur.. jauhilah sifat2 busuk hati, fitnah menfitnah, caci mencaci sesungguhnya itu semua perkara yang dibenci Allah.

P/s : tahun ni trademark yg aku dapat lihat " ini kalilah" dah jadi " ini karilah" "Janji ditepati" dah jadi " janji di chapati"... Hehehe macam2 kan ??? Kreatif Wassalam

No comments:

Post a Comment