My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

9 Apr 2014

Flexi Breastpump & Accessories from Eve Love for sales

Assalamualaikum,

Saya nak perkenalkan electronic breastpump from Eve Love. Saya telah jatuh cinta sejak pertama kali menggunakan eve love breastpump ni. Sebab itu lah saya berminat untuk menjual dan berkongsi pengalaman dengan puan2.

Breastpump ni adalah digunakan secara double pump. Mudah digunakan, cantik menarik and comes with powerbank. Boleh digunakan dengan wayar yg disambung terus ke elektrik source ataupun dengan menggunakan powrbank yg diberi secara percuma untuk memudahkan para ibu mengepam dimana2 walaupun tiada suis elektrik... sangat convenient.  Tak perlu nak beli bateri.

Convenient for working women yg berhasrat untuk berikan yang terbaik untuk anak-anak iaitu susu ibu yang sememangnya berkhasiat and baik untuk baby membesar.

Flexi Breastpump ni juga boleh digunakan secara handfree. Sambil drive pun boleh pump.. sambil jalan pun masih boleh pump. Sambil makan or sambil mengadap computer pun masih boleh pump..

Harga Flexi Breastpump from Eve Love sangat lah berbaloi and mampu milik..

Mempunyai sucking level sehingga 10 level.

Jom tengok pakej2 yang telah saya sediakan mengikut kegunaan dan kesesuaian puan2 dan juga mengikut budget puan2.

Saya juga menjual secara individual iaitu puan2 boleh membeli secara loose item.  Just hubungi saya melalui pm di facebook atau email kepada saya mariana_omar1@yahoo.com ataupun just comment di ruangan bawah...

No comments:

Post a Comment