My Family Daisypath tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

17 Apr 2013

Sayonara Bibik Sumiati

Semalam 26 Feb 2013, Bibik aku dah selamat lah pulang ke tanah airnya.. Pkl 8 malam waktu Malaysia aku terima panggilan darinya yang dia sudah selamat sampai di kampung halamanya.. Alhamdulillah..

Semoga hatinya terbuka untuk datang sini kembali dan semoga suaminya sembuh seperti biasa supaya Bibik boleh balik sini kembali.

Sepanjang perjalanan dari rumah ke LCCT terdengar esak2 bibik yang di control oleh dia. Entah apa yang disedihkan sangat. Mungkin dia sedih bila memikirkan Si bunga Airis yang telah dijaga oleh dia dari umur 1 bulan.

Sampai di airport, mmg muka dia merah.. Tapi waktu tu Si bunga Airis okey je.. mungkin dia feeling nak pegi jalan2..

Apabila di Gate untuk penumpang, Airis sempat lambai tangan kepada bibik tapi dia tak nangis.. Si bunga Airis masih tersenyum lebar..

Sememangnya drama and pilu menyelubungi aku waktu tu. My mum.. hmmm mmg nangis la.. then dengan aku sekali nagis bila tengok babak2 drama tu.. Addoiii.. I hate this situation hokey..

Semalam lepas kami hantar bibik airis mmg melekat dengan aku. Dengan Maktok dia pun, Airis tak berapa nak.. risau gak dalam hati aku.. bagaimana agaknya nanti bila nak hantar Airis ke nursery.. hmmm harap2 takde banyak drama sangat nanti.

tapi tido malam she fine.. mcm biasa. tak merengek..senang tidur asalkan kena tutup lampu.

Hopefully dalam 2 or 3 hari lagi Airis dah biasa dengan mak. Lepas ni dalam seminggu dua lagi nak try hantar dia ke nursery pulak.. kesian anak Ibu..

Sabar lah wahai hati.. Apapun hidup mesti diteruskan seperti biasa.Nak ke tak nak si Bunga Airis kena lah membiasakan diri.. Doakan mudah segala urusan aku kelak.. Amin

No comments:

Post a Comment